Thursday, 16 August 2012

cuaca sedih ...


hehe .. pelik jea bunyik entry aku kali neyy .. bese la entry org bujang mcm ni la kn ..
wakaka update je lah segala yg ada kat keliling kita neyy kn selagi bole update ..
tp kene engat jgn update bnde yg xbetol yer .. ce wahh .. haha
sejak dua menjak ni aku mmg sesangat la pemalas nak upload gambor  utk setiap entry ,
sbb nye tenet ni haa xmengizinkan pon aku nak upload .
sgt2 limited edition ! wakakaka ..
hari ni keje aku berjalan jelah kan .. hahaha .. dari pagi2 buta 
sampai la petang , ape boleh buat org bz la katakan ..
ade je bnde yg nak dibuatnye .. xleyy duk diam langsung .. hehe
rini aku tgk kebanyakkan dak2 sekolah asrama & dak2 kolej sume berpusu2 
nak balik raya oi .. haha untunglah kn balik raya :D
aku neyy ape la nasib agaknye .. huhu .. 
esok jela balik , xsemangat kot nak alek un . hurmm ..
tp syok tgk org duk sebok2 sediakn persiapan nak raya .. huhu
errrrrr aku ase dah jauh melimpang nih dari tajuk kat atas uh ..
adeh ! sbnrnye aku nak ckp yg cuaca sedih skg neyy sbb nak hujan ,
nampak gayanya mcm nak hujan lebat neyy .. 
alhamdulillah la hujan sejuk sikit bumi neyy .. hehehe
boyfie aku pon balik esok , katanya raya kat manjung je .. wahh 
ada syiok maa .. hehek ... k,la sblm aku merepek lagi pnjg
bek aku berhenti dulu setakat ni .. kang pening org yg baca ni kang ..
salam :)

No comments:

Post a Comment