Tuesday 14 August 2012

entry 3



hmmm .. harini mmg ditakdirkn aku xsehat :(
sedih nye la hai ... mata berair jer , hidung neyy xhbes2 duk bersin tah berapa
ratus kali entah .. bdn lesu jerk .
sume jadi xkene , bila tidur ase panas satu bdn ..
hmmmm ... dugaan lagi utk bulan pose ni ..
ya allah tabahkn la hati aku dan kuatkn la tubuh bdn aku ni ...
time2 cmni teringin lak nak mkn kuih raya :'(
nak kuih raya yg mcm kat atas ni ... ade sape2 nak tlg buat x ?
huhu ... xcelly aku ade la order kuih raya kat akak senior neyy .
order sblm puase , die yg terhegeh2 dtg mah ni pomot .
pdahal kuih byk yg xsememeh jerk ..
tp yg mslhnye skg ni ! sampai skg aku still xdpt2 kuih raya aku lagi ! 
ciss ~! menipu ke ?
agak2 r xkn sehari sblm raya bru nak bg ?
aku ni nak balik raya dah ngok !
so mane yg d janjikn smggu sblm raya ?
tumbok kang , lau cm gini bek aku beli at super market uh lagi murah lagi sedap !
taun depan nekad xmau order kat senior mengong tu dah .
: pelanggan pun larik :

...................................................................

tp aku ade berita yg lagi sedih rini , 
td boyfie aku send msg mintak tlg aku carikn maklumat sal tsunami kt google
tp dsbbkn tenet aku mcm cibai ,
aku pon mintak maaf kt die yg aku xdpt nak search .
tenet menggila dah ...
ni un aku nak taip entry pon ngh menggila ..
geram tol tenet murah ni ! 
rasa nak patah2 kan je leher india broadband tuh ! (kejam )
ok lah smpai sini jela . 
p/s : ber abg angkat tu pun haram mcm berkapel !
jgn ingat diri uh bgus sgt yea :D
bye2

No comments:

Post a Comment