Wednesday 3 October 2012

dia yang aku cinta ^_^

ok2 .. dengan lafaz bismillahirahmannirahim :)
hari ni cuaca mendung jer , sayu jap rase hati nih bila tgk cuaca kat lua tuh ...

ok stop ! aku bkn nak citer pasal cuaca atau ape pon.
tp aku nk citer pasal die si bam bam pujaan ...
td pagi2 lagi die dah kejut aku bgun , dalam pkul 7 lbh cmtu la .
(pmpuan uzur xpee bgun lambat cikit >_<)
bgun awal cikit tu pn tujuan nak pegi buad medical check up kat hspital la kn .
dh siap2 semua , terus shoot g hspital , yela nak kejar masa la katakan .. hehe
kononnye nak pg awal2 kot2 xramai org , sekalinye smpai je tgk2 full parking ,
leh agak dah mesti ramai , tp ckp kt encik bam bam kot2 xramai kot .
cube nak sedapkn hati neyy .. heeee . dpt lak parking bapak jauh giler .
jenuh nak jalan nih .. huhuhu .. redha jer la jalan kaki ..
tgk2 sekalinye ramai giler yg tgh tggu giliran .. uish ! pkul bape deme tggu dpn hspital la gamaknye -.-"
masa smpai hospital tu baru pukul 7.45 pagi .. tp ramai nye mcm dh pkul 11pagi -.-"
so kami pon amek keputusan xnk tggu lama2 , sbb bam bam ni ade kelas pkul 11 pagi kang .
tkot lama sgt smpai xsempat lak kang , so belah jela dr hspital tue ..
tp xbalik terus pon , kiteorg g mkn jap kat mamak , pekena roti telur pepagi .. hehe
lpas mkn je tbe2 terpkir nak ajak si bam bam ni pg libary nak study sma2 ,
yelah final exam kan dah nak dekat .. die pon ok jer lah ..
smpai jer libary terus bkk buku stdy2 .. hehehe . xde org pon kt libary nih .
mybe libary nih xbest kot .. hahhaha (seriusly xbest pon libary ni sbb xbyk lak buku rujukan)
tp tu jer la kan port utk aku and bam bam stdy sama2 .. hehehe
dekat sejam lbh gak stdy aku pon dh xlarat dh nk stdy , gerak la nak balik ... baru keluar je dr libary 
tibe2 bam bam ckp suh aku blja betol2 dgn kata2 yg sgt syahdu ... huaaaaaaaaaaaaaaaaaa
die ckp dgn sepenuh hati die kat aku .. aku pon iyer kan aje la ..
smpai jer rumah aku duk2 jap tbe2 dpt msg dr bam bam .
dia ckp die xkisah kuarkan duit demi masa depan kami .. die sggup bg aku blaja jauh2 demi masa depan .
tp syg nyeee aku nih haa yg xsggup . huaaaaaaaaaaaaaaaaaa b maap b :'(
aku xsggup nak blja jauh2 dr bam bam . aku xbleh kalau xnmpk muka bam bam sehari dpn mata ..
kalau x kompem risau je , nak taw gak die sehat ke , die ok ke ape ke ..
hurmmmm ... xpe b , nnt cyg dh sedia cyg pegi blaja aek ?
kalau dpt yg dekat2 kn bgus ? betol x ? leh gak b jenguk cyg yg kerinduaan nnt .. hehehe
uish ! jiwang plak dah aku neyy .. ekekekekke
xpela aku harap aku dpt la fikir semasak-masak nye utk buad keputusan yg tepat :)
ini pon demi masa depan kami berdua .. hehehe
xcelly aku bahgia giler ngn die . sbb die baik dan comel ! syg i lurve u more dear :))
ok ok aku taw korang dah nek meluat baca kan (sape suh baca) hehehe
sblom korang muntah , bek aku tadah baldi siap2 ... (merepek lagi)
ok bai2 :)
doakan kami berjaya ok !

No comments:

Post a Comment