Tuesday, 2 October 2012

hasrat tercapai :)


ok berbalik pd entry yg lepas yg ni clik entry  .. hehe kempunan aku tu akhirnye dpt jugak ..
wakaka ...dlm entry tue aku ade ckp yg aku teringin nk mkn kek kn ?
heeeee ~ hari ahad bru2 ni dh pon tercapai hasrat aku tue ,.. ekekeke
bam bam ajak pi mkn kek kt secret recipe :)
tu pon pas jenuh pujuk2 aku nk baek balik ... wink wink ..
so entry kali nih aku xmau byk2 membebel sgt ,, hehe
so layan je la gmbar k ? smbil aku citer cikit2 :)

see ? muka bangga dpt makan secret recipe ker bam bam ? hehehe  
                                               
xcelly this is my mr bam bam ... nak taw nape panggil die bam bam ?
haha sebab suke tgk die senyum nmpk pipi tembam ! hahahaha



nmpk sgt muka lpar tgk kek tu :)
abaikan mulut tu -.-"


okay ~! ni bab jamu mata korunk .. hehe
ni kek blueberry cheese cake :)
harga sepotong rm 7 . hehehe ckup ler mkn satu pon dh knyg .. yg penting sgt sedap !


ni plak nama die new york cheese cake , rm7 sepotong ..
ni pebret mr bam bam ler ni ..


ni plak chicken lasagna .. sedap ! heeeee
mr bam bam pon suke ,,, xsia2 order :)
 dah tinggal separuh bari ingat nak snap -..-"

ok la tue  je yg nak aku share kan ...
semoga terhibur :) bai







2 comments: