Thursday, 11 October 2012

mana hilang nyer aku ?



seperti tjuk di atas , msti korang pelik kn awat laa tbe2 aku menghilang kn ?
( eleyh mcm la ade sape kesah -.-" ) hihihi
aku balik kg ... bila aku blik kg , haaa mula la kes mlz bkk laptop bgai .
sbb ade tv leh lyn astro jer .. hahaha buruk pnyer pgai kn ..?
smpai si bam bam nih tnye asal aku mlz nk bkk lptop ? yela kt k.k tuh xde tv ,
kt kg ade tv , tu la beza nyer .. dan tu lah pnce mlz yaaa amat tuh ..
skg nih mood nk hapdate xberapa nk adoo sgt pon ..
ni hapdate entry terpendek bole ? hehe
yg penting aku nk bg taw yg aku xdak gigi besi hat belah bawah dh ..
yiiipiiiiii :)) 
tinggai kt atas je lom masanye lgi .. wakaka .
pada yg sudi baca entry , yg sudi follow blog aku dan yg sudi blogwalking kt sini masyeh weh !
ok tgn aku xlju nk menaip rini , soo xde idea nk hapdate ..
len kali aku hapdate pnjg2 keh ? jgn marah aaaaa .. hihi
bai bai dan samat mlm :)

jom laa baca entry sebelum ni .. bg yg berminat baju kt blog aku nih boleh la pm aku yer ...


No comments:

Post a Comment