Thursday 25 October 2012

sesi melelong & contest :))


haluuu haluuu haluuuu ~ hadoi lama nau kan aku menyepi sampai nek bersawang blog pebret aku nih :((
bese la org membusy kan ? kekekeke :D
korg amacam ? sehat walepat liat x ? hehe , ehem2 esok nak raya haji kan ? ape persiapan korg ?
korg korban ape ? pada yg balik ke kmpg tu berhati2 di jalan raya :)
ok cukup cukup sudah cukup aku merepek saja .. hahahaha ewahh nyanyi lak aku -.-"
nak hojan lobat dah kat lua nun .. heeeeee ..
ok back to main tpic ! haaaaa sesi melelong ? huh ? apekah ? lelong ape ? ape tu lelong ? haaaaa
mesti byk kn persoalan lam minda korg kan kan kan ? hehehehe sbar2 ni aku cube utk gtaw nihh ..
ehem2 , sory la sore xdo dmm la katakan (ni korban gak nih :P )
aku nak lelong something nih ... nak tgk ? jom ......................

vvvvvvvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvv
vvvvvvv
vvvv
vv
v
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

. ok2 cukup ! hahahaha 



haaaaaaa baju nih laaa .. hehehe 


entry sblom ni kan aku ade promot nak jual baju nih kan .. oleh itu , aku nak lelong .. boleh ? hehehe
(msti r bleh ! ) huhuhu sblom ni harga sebenar rm25 aww .. mahal kan ? xpe2 , aku faham .. sgt2 faham ~
so dgn suka hati nye aku letak baju ni rm15 shj :)) xtermasuk postage 
ikot la baper jauh korang duduk .. tp gerenti smpai la ~
tgk2 ? bpe discount tu ? haaaaa jimat kan ? 100% cotton yaw :)
saiz M aje yg hadoo .. ok kalau korang nak dptkan baju ni dgn harga rm 10 shj korang kene jawab soalan aku dulu :D heeeee kejam kn ? alaaaaaaaaa korang kan pndai ? hehehehe


soalan2 nye ialah :-

1.berapakah umur aku ?
2.apekah warna kegemaran aku ?
3.cube cari maksud nama aku (norasyikin)
4.aku stay kat mana ? hehehe


seram x soklan aku ? ade cam soklan final exam korang x ? (merapu) 
jom tgk syarat2 nye plak :)

syarat2 nye :-

1. wajib baca dgn teliti hokey :))
2. wajib jawab dgn bismillah (bg umat islam shj)
3. kene la follow blog i ... aww aww gedik ^_~
4. kene tag pada sorang kawan korang .. hehehe
5.warganegara malaysia yaw ! indon , bangla , dan seangkatanye xmo ! tampo kang :P




ok ! tu jer yg aku nak ckp hehehe .. jom la join ! postage FREE .. 
bagi sesape yg xbape nak faham gtaw ekh ,just komen je :)




No comments:

Post a Comment