Monday, 10 December 2012

be yourself :)

 
hellooo ! im back :) heee .. okay ! my first day without my sweety heart ! huaaaaa 
tak SUKA sgt sgt :(
opssss ! xpe2 utk masa depan , be cool orite :P
hari ni aku nak ckp pasal diri sendiri ( diri seseorang manusia tuh) haaaaaaa.
kadang kadang manusia ni cuba nak jadi diri org lain , sbb punce nye ialah tgk org tu happening sgt dan
dapat perhatian lebih dari diri die ,kesian taw org yg mcm ni . mcm xde pendirian jer taw .
example : die seorang yg bkn gila2 , then tibe2 die cuba jadik gila2 ? buruk kan ?hahaha
buad la mcm mne pn , tp xbleh jadi setulin yg asli hehehehe .
pada yg xfhm , g bukak kamus dewan kalo ade mksud -.-''
 
 

No comments:

Post a Comment