Tuesday 11 December 2012

paris oh paris !

 

hallo malaysia ! hehe . okey hari ni aku nk citer tempat2 yg aku teringin sgt nak pegi .. haha 
salah satu nye ialah paris ! wuhuuuuu PARIS ! i love it  muaxxxx ^_^
sbb paris sebuah negara yg sgt la romantik aww aww .. huhuhu 
tp jgn bermimpi la aku if nak pegi honeymoon kat sana kan . wakakaka .. jaoh naw tuw yob oi .. kih kih kih.
eh ! cop ! istanbul pon best gak kan . hahahaha tp xpndai ckp bahasa istanbul lah -.-''
ade sape2 nak tlg ajar bahasa istanbul x ? hahahaha seposen 2 minit ok ? kejam siot !
nak gak berposing ngn menara kat paris tuh ! ( menara ke ? -.-'')
mesti syok kan kalau pegi sana time2 nak krismas ni kan ? huaaaaa teringin den taw .. hehehe
sape2 yg nak bg tiket air asia free ke paris tuh , sila sila lah yer bg 4 tiket ! haha 
g ramai2 bru syok kan kan ! 
hokey ! ubah topik sikit , skg nih kan aku tgah nak berdiet , hahaha kelaka kan !
sila gelak guling2 ok . yela asal jmpe kwn lama mesti kata aku dh gemuk ! omg ~! apekah ????
bila aku timbang ouch ! penimbang tu rosak ataw ??????? huaaaaaa sian aku kan ? ( sila lah kesian kan )
okey pasni aku akan make sure kan stabil ok .. hahahahah ..
ok la smpai sini je len kali aku merepek lagi bye2 ..
 

2 comments:

  1. hehehe ade ke tiket air asia ke paris???
    hahah same lah mya pun nk ke paris 1 day huhh syoknyaaa

    do visit n follow
    http://myaleo.blogspot.com/2012/12/myaleo-at-hakim-eija-wedding.html

    ReplyDelete