Thursday, 20 December 2012

saya suka kucing !




alahai , tergoda nye bila tgk muka kucing mcm ni .. alololol tomei nye ...
geram gler ase nak picit2 mata yer yg bolats tuh ...
mengidam nak kucing nih , ade sape2 nak bg free x ? hehe kalau nak jual pn tlg jual rm20 jer ok . hehe
nak anak kucing yg comel mcm atas ni je ae , mak or bpk kuceng den xnak ! haha
hari tu ade pegi tgk kat kedai haiwan ,ade 2 ekor anak kucing comel sgt2 manja plk tu 
tp masalahnye ade ke patot die jual sekor rm50  ? xpatot kan ? bg penggila kucing mcm aku nih xkira nampak kucing kat mna2 pn msti usik2 gomol2 kan ? hehe aku nih ske anak kucing lebih , sbb nye aktif lompat2 . hehehe leh gomol2 lebey . kalau tgh tension pun boleh cool jer tgk kucing kan . sape setuju ? angkat ketiak ok ~ haha
bila tgk gambar2 kucing dekat google huaaaaaaaaaaaaaaaa sakit jiwa ouh ! sebab byk gmbr kucing cute miut ! lagi menggila aku nih di buatnye taw ..
ikot hati nak jer kutip anak2 kucing jalanan tp dorg lak tkt dgn den . huaaaaa sedey lagi aku kejar lagi laju dia nyorok .. xpe2 dpt men aci kejar ngn anak kucing pn oke la kan .. heheheh .
my boyfie xske kucing terus mcm bole trima kenyataan yg gf die nih ske kucing hehe maap yer !
hahaha jom buat kempen selamat kan kucing jalanan jom ! hehehe ok la bai bai see u :))
 

2 comments: