Tuesday 25 December 2012

smlm punye citer hihi

 


okay2 walaupn entry ni sptotnye aku hapdate smlm , tp d sbbkn kesibukkan aku smlm
membuatkn aku sgt pemalas nak bkk laptop walaupn seminit -.-''
smlm dgn semangat waja nye my super dupper boyfie suh potong rmbut . huaaaaaaaa
ingat die nk suh potong kontot terus , rupenye suh nipiskn sikit ... hehe
nice ouhh hihihi ... baru xsakit kepala aku nih .. lega ase nye .lau x memanjang je pening ..
tp wktu org tuh tgh potong rmbut aku , die tanye aku '' eh you asal dr mne yer ?''
''eh you ade mix ke ? " you sgt puteh ouh '' . rambut you warna asli yer ?''
haiyoo ini amoi byk tnye sungguh smpai xterjawab den .. hehehe
setiap kali pg mana2 msti soklan yg sama hadui .. len kali nak bawak pita rakaman la
senang just tekan play jer dh leh jwb soklan depa , sbb sama jer .. hahaha
mcm2 la org zaman skrg nih , peramah benor .. hehek
eh , entry ni bkn entry riak ok , tp entry cter sal ape yg aku alami ok .
sape nak agak mata juling2 menyampah tu sila berambus ok ! hahahaha amaran keras gitu !
sbb ade stalker yg gila duk baca belog aku ni sbnrnye ~! haha
pastu mengumpat mcm2 . buad semak je . huh ! ok bai ~!

No comments:

Post a Comment