Monday 28 January 2013

kebahagiaan yang xterucap ~

 
 
 
ehem2 betol kan suara yg tengah tade sbb batok .
hari ni aku terasa agak rajin plak nak update belog ,
mungkin sbb hati ni bahagia walau pn mslh lain xselesai lagi .
yela , bahagia tu kan milik semua org kan ?
aku skrg ni mmg tgh bahagia dgn boyfie aku tuh .
yela mcm2 dugaan di lalui dh , tp akhirnye skrg dh aku miliki balik kebhagaian tuha
aminnn :)
walau ape pn org kata , kami terima seadanya . kami redha .
dan kebahagian ni buat aku smpai terucap dan xterungkap :)
punya suke nye kan . aku harap hubungan ni kekal smpai akhir hayat kami .
kalau korang xske baca belog saya xpe saya xkisah .
saya hanya jadikan belog ni sebagai diari on9 shj :)
so ape yg sy tlis semuanya adalah share semata2 ok ..
so be nice here bye ..

No comments:

Post a Comment