Wednesday, 2 January 2013

kesian aku ?


 

hai semua , hari mmg aku xsehat giler2 , tp aku gagahkan jugak utk update belog aku nih .
kesian lak kang bersawang aku jugak yg parah ... huhu
rini aku dmm panas , selsema smpai xlarat nak bersin , mata kuyu & merah .. hurmm
lesu jer bdn ni haa .... tp xleh d lyn sgt dmm ni kang  lagi teruk .. huh
dr mlm td mmg aku xok langsung la segala mood semua hilang ! sbb ? hurmm tah aku pn pening .
salah sgt ke aku nih ? smpai nak balas cmni kat aku ? perlu ker nak buat status mcm2 ? perlu ker ?
pastu xmintak maaf pn kt aku ? aku je mintak maaf kt die .. ingat aku xde perasaan ke nak buat cmtu ?
dr smlm aku tggu ko , tp ? ape yg dpt ? mcm2 kata2 kmu kt fb jer .
xpela bia la die buat aku mcm mne pon . aku trima jer ..hurmm .. 
aku xnk pkir ape pn aku dah penat ! dan xterdaya ape pn dh .. k ,la bye

No comments:

Post a Comment