Monday 28 January 2013

setia hujung nyawa ?

 
 
 

fuh fuh ~ bismillahirahmanirahim :)
lama betol aku xhapdate belog kan ? sejak dmm ritu terus menghilangkan diri .. hehe
xpe2 xde sape pon perasan wakaka
ok2 back to main toipc ! haha , setia hujung nyawa !
sape tengok citer nih sila angkat kening cepat ... hehe
bg yg xtgk citer nih rugi ouh .. huhu .. sila2 lah tgk yer di tv 3 ! setiap pukul 7 mlm isnin - khamis !
hehe promote plak dah ... skrg ni semua duk gila tgk citer nih jer ,
yela citer tu sweet2 jer kan .. haha tp bila bab yg kita xske eii ase nak marah je kan ~ hehe
emo lebey plak .. eleyh bese la tuh ...
dari org yg xminat citer2 cmni , bila tgk terus bole jd minat taw ! serius weyh :D
bila org tgk citer ni then xsabar2 nak tawu ape jadi last nnti sumer pakat serbu 
kedai buku cari novel setia hujung nyawa ~ sungguh dasyat giteww 
sbb nye den cari pong asyik habes aje , sian aku .. last2 terpaksa bkak novel on9 jer lah .. hehe 
nasib ado .. kalau x , misi mencari novel tu xberenti la kan .. hehe
ok2 cukup ! smpai sini jerla aku membebel ok ...
akhir kata : kalau xske bkak belog dan baca belog saya sila berhambus jela yer xpayah nk 
membebel kat belog aku ekh ! penampo nak ?
ok bhai :)

No comments:

Post a Comment