Sunday 3 March 2013

kesibukan melanda diriku

 

 
 aduhai , sian blog aku dh bersawang penuh dh ni ,huhuhu aku bkn ape , bkn xnak update blog 
nak ! tapi masalah aku skg ni adlah kemalasan melanda . hehe . ape boleh buat kan . kdg2 tu aku nak update ,tp baru je bkk blog aku dh mati akal nak tulis ape .. huh .. 
tp rini entoh ler ngape aku rajin 5% hihi .. tp xboleh ler 24 jam nk ngadap lptop ni haa .
yela xlmer lgi dh nk fly :( huhu pasaan aku skg ni sedih dan sgt xcited wooo .. hihi
xsbar plak nk fly :D hehe nak tawu aku nak fly mana ? hehe rasia ! tggu nnti aku balik mlysia baru aku story morry okeh ? hehe aku akan fly rabu nih tp beg ape pon xkemas lagi .. uhuk3 . sian aku kn .
tlg la tgn rajin la sikit nak lipat kain masuk dlm beg =.=
eh3 lari tajuk pulak .. hehe .. haaa pada sesiapa yg ada bukak tempahan utk durian crepe sedap dan berbaloi sila2 tinggalkn jejak ok .. 
okeyy lah nak p kemas beg .. tata

No comments:

Post a Comment