Tuesday 14 August 2012

alhamdulillah :)



ehem2 ... see ? tjuk tu menarik x ? hehehehe .. kene lah baca dlu ape isi nye ..
alhamdulillah pejam celik , pejam celik dah nak raya dah kn ?
sekejap je ase masa tu berlalu ... 
semoga kita berpeluang lagi utk jumpe ramadhan pada tahun hadapan :)
ce wahh .. hehehe
kenyang ase perot yg lapar td neyy ... dpt mkn nasi lemak kukus ,
dengan air soya cincau , mmg fresh lah hehehe ...
bila perot neyy kenyang mula lah mata ni alahai kuyu jerk ...
huhuhuhu ... aku nak story sikit neyy ..
die budak kolej islam .................................. tp 
xpakai tudung ! then nak mengata kita lak !
bila aku lalu sbelah die kan , die akan ckp mcm ni " eh syikin dah insaf ke ? " 
kuang ajar kn ayat die ?
ikot hati nk lempang je die tuh .
die yg kua xpkai tdung ckp kite lak insaf !
lepas tu , dah tawu die tuh kolej islam then xpkai tdung ,
xpyh la kot friend dgn dak kolej islam kat fb ?
xpatot kot .... ko masuk kolej sbb ape ?
sbb terpaksa ekh ? sbb tu still kua xpkai tdung ...
rambut pendek ala-ala botak mcm lelaki pon ko nak tayang gak ke ?
dh mcm terdesak je ? kesian ...
jgn tulis je kat fb mcm ni " xsabarnye nak bulan puase nak pegi terawih "
upss2 ! ko puase pon blom tentu bole , dgn alasan gastrik terok ~
ceih ! pi gi dah ... org len pon sakit terok elok jea meyy ..
xpya menunjuk bebuka pose dgn anak yatim if tade bukti okeh ?
aku bkn ape , bkn nak buruk kn die bulan pose ni ..
tp die dah buruk kn giler2 sal aku kt membe2 die then membe2 die pandang 
aku slek jer ! tumbok kang .
selama die kutuk2 aku , ak diam je weyh ~
xde lak aku g tampo die .. yg si keremping ni  pon kaki bawak mulut ! nk je ku cabai2 mulut die .
eh jgn syok sgt mengutuk aku ... nnt allah turunkn bala pada ko bru tawu ..
ish2 ... kesian manusia cm ni ,
 NI AKU JUDGE KO SBB AKU TAWU LUAR DLM KO DAH CMNE !
SIAN ORG YG KAWAN NGN KO XTWU APE NASIB DEME ,
DPT KAWAN DGN ORG YG PEMBOHONG !
ok bye

No comments:

Post a Comment