Tuesday, 14 August 2012

kisah kami :)


entry kali ni xde gambar . sbb line lmbat sgt ..
aku nak bercerita tentang seorang lelaki yg sgt tabah !
lelaki yg kuat utk harungi liku2 hidup bersama aku ,
lelaki yg sgt sabr sewaktu aku marah pada die .
andai die tiada dalam hidup aku mgkin xselengkap kini :')
die tiada gantinya ! die hanya satu utk aku ..
dan aku akan hargai die selagi aku masih bernyawa ...
saat aku susah die selalu ade di sisi aku utk bagi bantuan ,
saat aku bersedih , die ade utk jadi penawar segala kesedihan aku ,
saat aku bahagia dia lah orang yg paling bahagia !
saat aku jatuh , die ade utk bagi aku dorongan utk terus berjuang ...
bg aku die lelaki yg paling baik !
sayang ! percayalah yg aku akan cinta kan kmu sampai mati :')
aku xkan sesekali kecewa kn kmu dh ..
aku janji xkan sakiti kamu dah ...
sayang kamu sgt2 ..... much love !

bye2

org yg di maksudkn tu ialah : muhd zaki :)
love u dear 

No comments:

Post a Comment