Saturday 16 March 2013

post gedik !


 

 aceceh ! ngada lak aku ni post gambor yg gedik2 gitu :P hehehe bio lah i punye blog so i pnye suka lah !
har har har ( ketawa megah cikit ! )
xcelly atas sbb2 kebosanan aku telah mengambil keputusan untuk menaip entry yg xseberapa hahahaha :P
taip entry sambil duk dengaq akak aku bebel2 sal hari2 die .. ekekeke kejam kan aku xjadik pendengar yg setiA ! hahahaha .. rini hujan jaa haa lebat gila smpai xsedor yang kain aku sidai dh lencun =.=''
oh mennnn ! so stress right now okeh ~ grrrrrrrrrrrrrr !
siang td aku xde keje aku tgok kura2 aku pastu terperasan lak yg si kura2 aku ni buat aksi superman ? oh shit ( eh bkn supergirl ke ?) hahaha mana taw la die jntan ka betina agak kunfius di situ =.=''
omey je die buat gaya superman tu hahaha apa kanak2 ??? naak nengok gmbor kura2 aku ?
sory la tenet kat ipad i xmampu nak bg hap load hahaha ( fail bm aku nih ) eh3 tp ag ramai org skg FAIL bm ckp cm baBY yg tarak gigi toh ! hahaha pelat semcam jaaa .. tuan2 & puan2 maap yerrr kalo yg terasa ngn kato2 den ! maap :) ok bhai ~!

No comments:

Post a Comment