Thursday, 7 March 2013

salam jumaat

 pejam celik pejam celik sekejap je dh jumaat kan . huhuhu .. rini dsbbkan xbape nak hado keje sgt ,
so bole lah nak hapdate serba sedikit kan . hehe ayat skema gitu !
ahad ni aku dh nak fly suda , huhu selamat tinggal semua :( shedey !
bju2 dh siap di pack ! semua dh setel tggu masa nak berangkat je .. huhuhu ..
hari ni lapor gegila lah , tataw nape ! rasa macam nak makan satu kawah je nasi ! ekekeke
perot dinasor biasa la kan hehe .aku ni pelik sikit cuaca panas terik lagi buat aku cepat lapor .. haaa kaw kan pelik ! org hujan2 lapor , ni panas2 pon lapor , bila tak dpt mkn mula lah bertukar jadik shrek ! hehehehe
tp xla smpai nampak meja pn ingat ayam goreng .. hhahaha . udah merepek pulak ...
aku suke nengok kura2 ni , si putih ngn si ciko manja beb !  kalau aku letak tgn msti depa mai weyh ! b
kn sbb nk gigit tgn aku , tp sbb nak suh gosok cengkerang die yg keras kematu tuh =.=
chait ! amik kesempatan dlm kesulitan noh ! hahaha ...
aku bela 6 ekor kura2 sume sehat2 belaka . kdg2 smpai aku kunfius mana satu ciko mana satu mimo =.=
yela sume sepesen ajo kan .. hehehe
aku skg nih duk bele kura2 6 ekor dgn arnab 2 ekor ! haa nak tmbh koleksi lagi la .. nak bela ikan laga bole? hahaha saje carik pasal la nih nak membela .. huhu 
ok2 , dr merepek belambak2 bek aku stop dlu ok . papai ! salam jumaat semua :)

No comments:

Post a Comment