Wednesday 3 October 2012

ape sudah jadi ?


jgn tiru aksi ini -.-"


bismillahirahmanirahim ...........  ehem2 ... ape sudah jadi !
hakikatnya ini lah yg terjadi smlm ..
dn tlh pon aku kemas dgn cantek :)
tgk ? betapa teruk nye bilik aku -.-" see iron di mana ?
lptop di situ sbb line paling lju kt port tue ! serius ok -.-
selimut ijo tue mls nk lipat ! hahaha ...
u see my teddy ? di tepi dinding -.-"
kesian teddy aku ... maap yer ... huhuhuhu 
segala mgkuk2 semua aku cmpk dlm bilik .... rajen sgt .! hahaha
tp segalanye tlh berubah ! hee
dgn kuasa vito aku tlh kemas dgn jayanye .. hihi 
smpai bersih aw ... tp soryy xde gmbr wktu bersih mls nk upload .,,,
so , mulai hari ini ! saya bgun tdo first thing yg akn aku buad ialah kms bilik :)
rajen kn kn kn ? heeee
ok tue je bai2

No comments:

Post a Comment