Friday, 5 October 2012

kenapa la agaknye ?


apa tue ?

haaaaaa ... ni nak citer sikit xbanyak pon sal mata aku nih ... huaaaaaaaa derita i taw -.-"
bawah mata aku kt anak panah yang aku tunjuk tu bengkak sebenarnye .. sakit giler la ..
pejam mata sakit , tenyeh mata lagi la rasa nak terbelah mata aku nih .. huh !
siksa dowh ... tp jgn salah sgka yer ini bkan sama sekali ketumbit ! huh !
ini bekas binatang gigit ~ jahat betol binatang tuh ..
tang len xnk gigit tang mata gak ko nak cedera kan aku kan ! hish !
sgt2 xselesa bila mata jadi macam ni taw .. ase cm ade something yang menghalang 
penglihatan aku jerk ! dah la gatai ya amat , tuhan jer la yg tahu mcm mana gatal nye mata aku nih .
see ? comel kan mata aku ! bulu mata lentik2 gitu ... hahahahahah
perasan pat belas kali xsalah kn ? hahaha siap ade taik lalat di tepi mata gitu .. aww aww sweet ..
wekkk ~! pasan ! nak muntah aku ...
dah la tu jer pon aku nak hapdate saje xnk bg bersawang ... hehehee 
bese la penjaga kebersihan la katakan ... huuuuuuuuuuu
ok2 selamat malam semua :) sweet dream !


to my bam bam : menyampah i taw :P



No comments:

Post a Comment