Thursday, 27 December 2012

salam jumaat :)

 
 
hai semua , salam jumaat :))
mula kan hari ni dengan senyuman yg indah ok . walau ape pun masalah yg kita hadapi ,
kita senyum jer ok ? hehee .. senyuman tu kan sedekah ?  ^_^
maap yer xhapdate belog nih smlm , sbb nye xde idea langsung nak hapdate smlm ,
kosong jer otak nih ,, hehehehe ... jenuh pikir nak buat tjuk ape , nak tulis ape .. 
kang aku merepek kang xde sape lak nak singgah ke belog yg bosan kan ? hehe
so aku tggu la idea rini kot2 ade idea yg bernas ke kan .. huhu ...
hari ni elok jer cuaca , hehe xhujan . alhamdulillah :))
tp aku rasa agak bosan la hari ni xtaw nak buat aktiviti ape la , cer korang bg idea ?
hehe ... citer kt tv pon boring jerrr , xmenarik langsung asyik cinta cinta cinta . huh
perot plak lapar je nih , sape2 ade nak teman den makan x ? jom2 , gugurl only keh ! hahaha
boboy xnak !! welk ! kang kene penampo ngn super duper boyfie aku kang ekekeke
gurau je .. hehehe ampunn pak ampunn hehe ....
tibe2 tekak ni ase nak makan eskem plak panas2 nih , hehehe .. xpe aku setia menunggu my boyfie 
balik dr k.k .. hehehe . bila duk berjauhan ni mula la rasa rindu rinduan.. hahaha 
ok sblom korang geli tekak , bek aku larikkkkk dulu bai bai :))

No comments:

Post a Comment