Wednesday, 19 December 2012

xde motif

 

 
 
hohohoh ~ blom krismas ler . hahaha . haaa korang ape kabar ? sehat x ? kalau sehat alhamdulillah la
kan . kalau xsehat bawak2 la pegi hospital ok .. tgk mcm aku neyy demam jer keje nye , yela cuaca skrg ni
bkn menentu sgt , kalau panas tu smpai bibir yg basah pn bole kering taww . kalau hujan tu sejuk smpai ke tulang ( mcm salji turun plak ) mgkin salji dah cair tu yg air hujan jadik sejuk hehehehe (merepek jer)
pejam celik pejam celik sekejap jer masa tuh berlalu kan ? semakin lama semakin nak ke tua , kalau umur dah 20 an tp pgai tergedik mcm belasan buruk rupenye . hahahaha . 
walau pn aku tgh dalam keadaan yg sgt xselesa , yelah selsema kan , beringus je . huuuuu xlalu woo.
berpeluh2  aku duk rumah sb cuaca pnas sgt nih .... aku pns2 ni , mula hati pon panas ...
xpe jap ag minum air sejuk kasi sejuk sikit ^_^
aku sbnrnye xtaw nak citer ape sbb tu aku byk merapu jer .. heheh ampunnn buk pak ! hahaha
sori la buang masa korang nak baca entry xde motif ni hahaha .
just nak bg kata2 sikit je sblom publish nih ..
 
:: jangan kerana mulut anda , bdan yg binasa kelak ::
 

No comments:

Post a Comment