Wednesday 19 December 2012

 
 
 ok , sorry semua ... (ececeh , mcm ade jer yg nak baca belog aku neyy kan ?)
haha .. sorry aku terpaksa xhapdate entry baru sbb nye broadband aku buad hal plak 2 , 3 hari nih 
hurmm ... sgt bosan la kan bila xde internet kan ? yela skrg ni manusia dah xbole dah nak hidup
tanpa internet kan kan ? haaa baik ngaku cepat ! haha
aku taw belog aku neyy xpemes pon , dan xde sape pon yg nak baca kan , xpe aku ok jer ,
ni tmpt aku share ape yg aku nak share jer ade org ksah atau x , aku xkisah pn . hehe
tp ade beberapa org jer xlayak dan harem utk baca ape yg aku tulis sini ! ni siyes ok ! sbb ? 
sbb busybody ! hahahaha
dan sorry again sbb aku xfollow korang2 pnye belog selama ni , sbb nye bila aku nak follow jer 
mesti line cam harem !  sian aku kan ? so harini aku mmg tersangat lah nak blogwalking ke blog2 
korang yg comel2 tuh .. so korang tinggalkan la link belog korang kat mana2 aje ok ?  tu saje utk saat ni ... haha .... 3 jam lagi aku update okeyy ! bhai ~
 

No comments:

Post a Comment