Thursday 20 September 2012

aku sangat marah !



sprti yg aku kata kan di atas ni copyright from my pesbuk ok !
apa ? xnampak ? -..- lau xnmpk klik tumbesaran kan gambar di atas yer :)
ok ! nak taw nape aku buat status merapu meraban mcm kat atas tue ,
tue disbbkn oleh dua orang manusia yg aku sgt2 xsuka ! ok diulang sekali lagi XSUKA  yer tuan2 dan puan2. sbb mereka ini mulut macam ape jer , 
men ikot sedap tekak dowg jer nak ckp ape pong . cis ! kalo la ader cili kat rumah ni 
dah lama ku cabai2  mulut mereka sekalian alam ..( wahh kejam siot )
ok2 . yang aku marah sgt ni pasal bila aku time ader duit xnk plak dorg mintak nak byr letrik bagai ,
tp yg geram nye mintak duit time duit sumer habes pokai baru nak terhegeh2 mintak 
nak bayaw letrik tuh ... choi !
mmg aku buad tataw je la kan  hang duk ketuk2 pintu azimat aku tu :P
aku buad pekak jea la , aku xkisah pong if pintu azimat beta tuh pecah sekali pon ,
beta xkan bayar kepada hamba2 sekalian ! cehhhhh (perasan !)

************************************ 

10 minit kemudian ...

ekin ! oh ekin ! kuar la kejap ( dengan nada yang mengada2 )
aku pon dengan geram yg mcm nak bertuka jadik naga jadian ni pon kuar 
dgn muka ala2 bengis konon -..-
kenpa ? nak apa ? 
die pon berkata : nak duit bil api !
dengan pndangan yg sgt tajam mcm pedang samurai tu aku kata : jap !!
lps tue keluar bawak duit sebanyak 20 ribu ringgit bg kepada pemintak sodokah tu ~
then die ckp nnt kami nak pindah dah , minggu ni minggu last , 
so nnt ekin kutip la yer duit sewa rumah dri mereka2 tue yer utk d byr kepada tuan tanah ! (tuan rumah yer)
aku jawab : owh ~ (dlm hati nak lompat skg gak uh rasanya)seronok punyer pasal .
siap buad2 tnye : nape nk pindah ? nk kwen dh ke ? ( ceh ! dlm hati aku kata pegi la berambus cpt2)
alangkah bahagianya hidup ni :)) wink wink
bak lirik lagu najwa latip :-


bahagia bahagia ~ 
ittu bkn segalanya ~
aku yg patot ,
aku yg patot
memberinya segala ! kekekeke

sedap x aku nyanyi ? -..-" (kt lua cm nak hujan balik je pas aku nyanyi)
huhuhu .. ok mulai minggu depan i freedom ! wakakaka
sgt bahagia ouh :))
ok bai !

No comments:

Post a Comment