Saturday, 29 September 2012

nak kek coklat !


mak aiiiii comel giler kek neyy , heheheh
sesuai utk knk2 nih .. tp kalo comei di luar xsedap kat dlm bek xpyh kn ..
aku jenis xske kek cmni , aku ske tgk jer .. hi hi sbb comel :)
aku tbe2 ase mcm nak mkn kek coklat secret recipe lak .. ekekekke
ngade2 jerk kn ! cisss -.-"
kek bese2 pon boleh asal kn coklat & sgt sedap yer ..
ade sape2 nak tlg belanja x ? wakakakaka ..
kalo ade yg nak tlg belanja bole lah calling2 ok ! wakaka eksen gitu ;)
tp kalo ade yg ske rela nak membaking kan kek coklat kukus utk aku lagi bagus .. heeeeeee
tu pebret aku tuh .. hehehe
aku nak gak membaking , tp malangnye xde alat2 nak membaking dah , dulu ade ,
tp dah di ambil pemilik nye yg sgt kudukut ! cheih , mcm la aku xkedekot -..-
huaaaaaaaaaa nak kek coklat ! nak nak nak ! huaaaaaaaaaaa ( nges guling2 )
hehehe .... nak kua pi beli kek coklat , xde sape nak toman lak ... (padahal xajak sape pong)
ala , saje xnak kaco si bam bam tue , bg ler die rehat secukupnye rini xnak kua ..
kang ade je xkene kang bila kua terdesak ! hahaha
kang timbul tengelam kang bab mengungkit -.-"
i dont like that ;(
so hajat nak kek cekelet simpan je la wat kenangan .. sob2
(padahal nnt nak gak beli nye) hahahaha
ni duk berleter ni pon dh terliur dek krna teringat kek coklat ;(
sian kn aku ? huhuhu
ok la aku sbnrnye bosan , so aku apdate la ape yg ade lam pale hotak aku neyy .. heeeeeee
bai bai

#andai terkasa bahasa maap bukk paakk :P

No comments:

Post a Comment