Wednesday, 5 September 2012

saya sayang awak !


kasut ni cantek sungguh ! oh tidak , gila kasut aku suda mali -.-"
huhuu ni cerita bukan cerita kasut tp cerita cinta ~!
sesaper yg agak2 xnk bacer sila la masuk sini sambil pejam mata ekh .
kang ade lak yg muntah kat sini pas baca entry aku nih :P
haha .. td boyfie aku ajak pi mkn sbb kami dua dah berkeroncong 
perot dah tahan lapar .. huhuhu .. bese la org kuat mkn la katakn ..
kami pon kua cm bese .. hehe , wlaupon hujan tp still kua lagi 
ala bak kata boyfie aku " kita bukan nek moto , kita nek kete xkene la hujan "
cm tu la ayt die lbh kurang ... hehe
aku kunfius gak ler masa die bawak aku nk p mkn kt mana ,
huhu aku dh jnji kt die yg aku nk pkir nk mkn kt mna ptg td ,
tbe2 aku terlupa lak ... hahaha cover ler cikit bg alasan  die bt sku lupa ..
wakaka ! maaf yer b :D
bila smpai jer tmpt yg nak dituju , aku tgk upenye 
die bwk aku pi mkn kfc .. huhuhu
ok , cuaca sgt sejuk ! dan dlm kfc tu 10x ganda sejuk nye ..
mengeletar aku mkn .. mkn laju2 nk kua cpt2 dri situ ..
huhuhu ... sembg2 jap hal peribadi .... hahaha 
pastu blah .. hahaha then die tnye nk g mne aku xtw nk g mner ,
aleh2 die ajak g karaoke . aku pon ok ajelaH huhuhuhu
ngah pilih2 lagu tbe2 cri lgu yg aku khas special utk die xde lak ! ciss ~!
punah harapan ku -.-"
terpaksa nyanyi lagu len ...... huaaaaaaaaa ..
bila sampai part last nak pilih lagu tbe2 nampak kategori indonesia lak !
alamak ! knp la aku xterpkir kumpulan tu dr indonesia ! 
arghhhh .. tension ... aku amek lgu tu tok nyanyi kt die ..
tkot wooo nyanyi lgu tuh sbb ton rendah ! hahahaha cmtu lak dh ..
aku nih pyh ton rendah2 nih ,.. punah sekali lg !
adui ..... maap yer b sekali lg :)
pas abes jer kami terus berambus balik rumah masing2 ....
tu sajer aktiviti mlm ni .. huhuhu
tp sgt syok wooo rini tgk muke die !
b ! masyeh aw utk segalanya :))
cyg pon rindu b sgt2 taw ! heeeeeeeeeee
love u more .. bai bai 

No comments:

Post a Comment