Wednesday, 12 September 2012

tolong kemas bole ?


okay2 kalaw lah ade org nk bg aku bilik mcm ni 
arghh msti aku xkuar bilik dh la jwbnye . #yg penting ade toilet lam bilik ! 
tambah2 peminat setia pink cm aku neyy .. huaaaa suka2

tengah2 aku menaip entry yg hadoo nih , tenet lak cam harem jer .
geram siot , ase nak jea lempang lelaju kalau tenet celcom ni mcm manusia !
time2 bengkek mcm ni sempat lagi aku nak hapdate kan ,
#pedulik ape aku , asal aku bahagia suda .. haha
asyik hijo jer broadband aku ni , jrang sekali nk biru nye . # ciss , permainkn aku yer 
kalau la ader org yg baik yg sggup tlg kemas bilik aku ni hari2 kn bgus ,
org tu msti lah kene yg ikhlas yer ! 
#saya xmo bayaq ! haha xdak duit ~
kalo aku nak bayaq pong aku bayaq sekupang jaa sari .. hehe #gelak jahat :P
semak jaaa aku rasa bilik aku ni , byk sgt barang kot ,
ni kene berenti shoping moping nih , bt serabut jaa .
leh jimat duit sama betol x ? hahaha # bek kata betui !
gud2 , nnt aku lanje eskem pop ekh :D
hehehe ... ok lah mata pun dah kuyu tu tanda nak tidoq la.
huhu .. jap2 nak berucap sat !
ehem2 #betoi kn sore yg xberapa nak ado nih .
terima kasih kepada blogger2 yg sudi follow i :)
terima kasih yaw ! nnt aku lanje eskem ekh ? sorang satu jerk .
#mintak lebih ciap ! kijam kn aku ... wink wink 
ok bai 


No comments:

Post a Comment