Saturday 29 September 2012

sendirian .........


dah letih mata & hati aku ni menangis sebab si bam bam nih !
sampai dah kering mata ni , sampai dah kering hati untk disakiti ...
pagi2 lagi dah sakit hati , dah makan hati !
kenapa ? bam bam xsayang aku dah ker ? asal ? aku teruk sgt ker ?
aku terlalu menyusahkan si bam bam ke ?
pagi2 lagi aku mesej elok2 tnye nak pergi kubur ke x ?
sbb dah gtawu ri jumaat tue yg ahad nak pegi kubur arwah abg bam bam .
tbe2 kata xnk terkejo2 ? WTH ? asal plak nk terkejo2 ?
ade aku kejan kejan ke ? xpon ! so aku pon sgt pelik , aku pon tanye la knp nk terkejo2 ?
dia jawab xnk g r . xpe la lau xnk g sori ggu pagi2 aku ckp ...
then dia reply die kata yang die tdo pukul 6 pagi td ..
gaya nak marah2 ! aku pon tnye r asal tdo lambt ? sape suruh !
die siap ckp ske hati aku r , mata aku !
ok fine la bam bam ! aku mmg dah tawar hati giler ngn ko bam bam !
silap silap jangan sampai aku dah xde hati dgn die ...
aku xnak smpai bende cmni jadik .. hmmmm
kenapa bam bam asyik nak carik salah aku jer ..?
asal ? byk sgt ke dosa aku pada bam bam ?
skg ni segalanya aku dah serahkan pada allah jer ,
andai kata aku mmg telah di jodohkan utk dia , satu kan lah aku dengan die ,
tp seandainye aku bkn untuk dia , jauhkan lah die dari aku , 
biar die jmpe dengan orang yg lebih memahami dia .
aku harap dia akan bahagia dengan orang lain ..
dan aku harap saat tu aku boleh melupakan dia ..
dan aku berharap die akan berbahagia dengan fmly yg tersayang ..
hmmm ... skg ni aku xharap ape2 dah pon .
jujur aku sayangkn bam bam , tp kenapa smpai hati die bt kat aku mcm ni ?
kenapa die sggup ckp kasar2 dgn aku walaupon aku hanya sekadar bergurau ?
ok la dah xde ape dh aku nk ckp ...
bai ..

#aku sayang kau la bam bam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:'(

No comments:

Post a Comment