Wednesday 5 September 2012

dia untuk aku :)



dah lumrah lelaki di cipta kn untk perempuan , dan perempuan d ciptakan utk lelaki ,
xkisah la di mana2 sekali pon lumrah nye begitu .
d sbbkn aku terlalu rajen sgt2 hri ni , aku update lagi entry kedua utk hari ni.
huhu ... aku ade terbaca satu blog ni , kesian pown ade dgn die ,
sbb skg ni die berjauhan dgn bf die , dulu asyik gaduh jer .
xpe beb bila jauh tu lbh ok dari dekat , biar jadi rindu 
jgn jadi gaduh .. aku percaya one day korang akan bhagia giler dgn 
kesabaran yg ko ade skrg :))


ok2 , dah aku tak mo citer sal org lain , aku nk citer sal citer aku plak ..
hehe ... pejam celik pejam celik dh 5 tahun aku dgn die couple .
sungguh xcyer kn ... hihihi tula org kata sabar itu separuh drpd iman :)
sebuah perhubungan tu xlari dari pergaduhan , salah fhm dn sbgainyer ,
tp kiter kdg2 kne bertolak ansur & mengalah , wlau pon kite sememangnye 
seorang yg sgt ego ... buang ketepi jea ego tuh ... 
aku pon xnafi kn aku mmg seorg yg sgt ego ..
but kdg2 simpan jela ego tu , buat pekasam jea .. huhuhu
ego ni pemusnah segala nye taw ....
so jom ramai2 buang ego jom demi kebahagiaan kite semua :)
lelaki yg baik utk perempuan yg baik ,
percayalah yg jodoh itu ada !
kalo bf korang tue ngade2 nk g tgk pmpuan len korang flying kick jer 
bg die sedar sikit hahahaha
mmg la lelaki bole kawen 4 tp kalo 1 pon hancus buat ape kn ..
huhuhu .. ni lau boyfie aku baca ni kompem pat belas kali kene sekeh ni :P
maap yer boss ! sajer membebel kat sini isi masa lapang ..
hehehehehe .. ok la tu jer bai bai  :)

No comments:

Post a Comment