Thursday 20 September 2012

menu malam ni :P


okeyy ptg tdi gedik2 nak kluar jenjalan lps hujan dengan jaya nya :)
bila dah kluar tuh harap maklum la perot pon mula tergedik2 jugak lapa
siap buat lagu hip hop kot -..-" (sungguh xbaik)
aku ngn boyfie pon pi ler carik tmpt makan ,
kali ni tmpt mkn yg dekat je ngn rumah aku ...
kedai orang thailand .
dalam otak sebuk duk pikir nak order bihun goreng & telur dadar ,
tp tekak nak mkn nasi goreng ikan masin ,
tbe2 bila ckp kt org kedai tu nak bihun goreng ..
aiseyy man , lantak la janji masuk perot ( dlm hati sibuk duk mintak2 sedap )ekekeke .. 


okey ! gambar di atas dr encik google ! xsempat nak snap dah ngap :P
bila tiba jer bihun tu , aku nengok alahai ciput je die bg bihun tue ! geram2 ..
ni sekali ngap dah licin nih -.-" (dasar perot tong)
yes ! mmg aku perot tong , sbb tue sikit jer aku rasa , huh
aku order dgn telur dadar 

okey ! ni pon sumber dr encik google :P
xsempat nak snap bagai .. hahaha malu un ade lau nak snap ,
kang org kata gile ke hape budak ni snap gmbr makanan -.-"
dorg tataw aku ni blogger .
ok smbung balik cerita aku ..
macam ni , tgah syok2 duk melantak makanan ,
tibe2 ........( bunyikan drum sikit )
aku rasa ade something yg masuk dlm mulut aku ,
tajam giler ! aku ingat nak telan tp len mcm je rasa ,
aku luah kan balik menatang tu ..
rupa2 nye serpihan gosok periuk pnye !
nak harem ! nasib aku tak telan , pas tu rasa nak muntah kot ,
tp dsbbkn membazir ! aku telan gak belen bihun tu smpai hbeh :'(
pas blah dr kedai tu , dalam hati sumpah serAnah dah kedai bodo tu ..
tp aku xbg taw boyfie aku lagi , kang die g sound lak pekeje kedai tu ...
aleh2 aku xkenyang aku ckp kt boyfie aku yg aku nk burger choo :))

ni bkn burger aku yer , ni burger dr encik google ;P
aku malas nk upload gmbr senirik -..-
so aku pon nk melahap burger tu jap lagi ...
kbai !

#ni entry bukan nak bg korang terliur ~ tp saje nak bg korang lapa -..-"
hehehehehe ~ so ! selamat makan semua :)





No comments:

Post a Comment