Thursday, 6 September 2012

rabun ekh ?



fufufufufu ~ sakit perot la plak ... adehh 
cool cool .. heeeeeee ..
aku sbnrnye nak tawu ape yg kekasih hati aku pikir bila die tgk aku .?
huuuuuuuu ... aku taw die akan tgk blog aku nih ,
so sementara aku rajen ni bia aku tulis kat sini .. hehe
aku teringin sgt nk taw aper yg bermain lam fkiran die skrg...
huhuhu ... kalaw la aku bole tgk otak die ader tulis ape kn senang .
hihi ... mula dh merapu -.-"
sbb aku rasa pemikiran aku nk kdg2 cm org tua jerk !
dn kdg2 smpai diri aku pn jadik tua ..
nk taw nper aku ckp cmtu ?
sbb nye asal aku kua jer ngn boyfie aku neh ,
msti org kata adek beradik ker ? ataw dorg tnyer aku tu adek ke bf ?
kebanyakkan nyer sumer nk kata aku ni nmpk tua !
heyy ~! korang buta ekh ?  sikit punyer cun aku nih leyy kata tua ! (izinkan aku perasan)
huhuhu ... myb dorg jeles kot aku dpt bf comey ! hahahaha ( zaki ! sila jgn kembg )
geram gile biler org ckp aku ni akak bf aku senirik . cisss
xguna betol . pdhal kami samer umo , xder beze ok mkcik2 nenek2 sekalian !
arghhh .. kang kua gak kuasa vito aku kt depa kang .. huh !
saya xmo kwn ngn mkcik2 dn nenek tua tu ! (pdhl dorg mude)
hahaha do i care ?! :P
mereka tue sumer alien dr planet marith kot ~! grrrrrrr
ok la bye2 

:: len kali nk bawak cabai lam beg , bila ader yg ckp aku akak 
aku sumbat cabai tu lam mulut die ! huh ::


No comments:

Post a Comment