Sunday 9 September 2012

pergi jauh2 !


xselalu hidup ni penuh ngn keindahan , kdg2 hidup kita ni suram !
hmm ... aku tak twu knp semenjak dua menjak ni kepala aku serabot sgt2 ,
xtwu la sama ade sbb kata2 oleh si mulut jht tue ataw keadaan sekeliling .
hati aku rasa mcm tengah di robek2 dgn pisau yg tajam .
sakit sgt , sakit yg xbole di ungkap dgn kata2 ,
nk kata aku ader mslh ngn boyfie aku , xpon , kami elok jer ..
nk kata ader mslh dgn fmly aku , lg la x ... hmmm
aku xnk citer hal ni kt boyfie aku skrg , sbb bkn waktu nyer lgi 
die skg sibuk dgn assgment die yg belambak
tambah nk midterm and xlama lgi nk final exam . lgi la die 
kene byk fikir .. aku xnk sal mslh aku bt die serabut .
aku xnk die terggu . mmg aku xnafikan aku bhagia d smping die .
tp entah knp otak aku ni terlalu semak dgn bnde yg aku xptot fkir .
aku xtwu aku nk lepaskn pd saper . aku cuber tabah .
tp aku xkuat .. aku xkuat nk tempuh hidup yg akn dtg .
kdg2 aku ase nk nges sepuas hati aku . tp aku xmmpu .
aku nk jer cmpak hati dn otak aku dlm laut 
biar tengelam dlm2 ... tp tu semua xmungkin .
bila aku duduk sorg2 aku mula byk fikir , fkir yg blom trjd .
smpai aku tension ! dan skg aku tak twu nk buat ape utk 
xfikir ape yg akn terjdi masa depan aku ..
xpela ... aku twu nnt boyfie aku akn bkk jgk blog ni
dan baca .. maaf yer b , its complicated :')
one day i will share with u :)

No comments:

Post a Comment