Thursday, 6 September 2012

ape punyer pragai la -.-"



ehem2 ... betol kan sore rock ni kejap ... huhuhu 
saya ade 1 pantun :)
baca yer ..... " gendang gendut tali kecapi ,
kenyang perut suka hati " hahahaha , saya suka saya suka !
alhamdulillah kenyang dah berkat di belanja oleh boyfie .. hehe
masyeh yunk ! huhu 
td lepas mkn jea , terus g mall kejap nk beli brg , 
lps byr jer terus berambus smpai lupa nak beli pen warna warni 
huaaaaaaaaaaaaaaa .. nyanyok ler !
pastu pegi ler kedai runcit jap beli ayor mineral ,
pusing satu kedai usha2 ape yg patot , tp xde ape yg ptot pn ..
tbe2 boyfie aku ckp yg ader nombor telefon vvip jual kt sini ,
aku pon g ler tgk , ok x d nafikan nombor mmg cun !
tp giler mahal lah kan sampai riban2 -.-'
xtermampu woo ...... hnye mmpu tgk jer la .. hoho
pas byr sumer balik ler ape lagi , xkn nk bertapa kt situ lak kn ..
adeh laa ... now dah ader kat umah .. masuk2 bilik tgk sekeliling .
mak ai lawa nyer bilik -.-"
hahahaha ........... kalau bgi award msti aku dpt neyy ... hihi
aku pon dah semak pale tgk brg aku atas katil 
dengan kuasa vito kerajinan aku neyy , aku kemas ler cikit2 ..
huhu baru bleyy kwen .. cewahh .
skg dh kemas dah :)
bkn ape , td nk cepat sgt kua , so aku pon campak2 kn aje la
perfume bgai kat atas katil , tu yg semak otak tu ...  ( eleyhh padahal -.-" )
haha .. skg boyfie aku tgah main pes ( game bola yer )
bio kan ler die main puas2 sementara aku nk update blog neyy
kang xde idea lak .. huhu ..
ni perot dh kenyang dah , tp mata xngantok .
adui .. skg ni musim aku susah tido lak dah ..
jenuh ler ... tdo lmbt bgun lgi la lmbt .. :D
bgun2 tdo terus lapar .. hehe ... tu la keje aku . ish2 buruk naw pagai ..
xpela org xsehat bese la ... huhu
k,la xnk merapu dh .. bye2 n gud nyte


No comments:

Post a Comment