Wednesday 19 September 2012

giler pink :D


okay2 ! xkisah apa org nak kata kat aku bila nampak aku .
tu mulut depa mana bleyh nak tutup2 yaaa dak ?
len la mulut tempayan , if mulut tempayan bley gak la aku tutup ..
aku xheran la if org nak habaq aku ni pelik ,
biaq p la ! ni life aku , ska hati aku la :P
dh aku ni mmg obses pink nak buad lagu mana #takkan nak buad lagu justin bibiaq
huh ! sungguh merapu ..
org ni ade mcm2 jenis ,ada yg jenis xamik port , ada yg jenis amek port melampau !
yg melampau tu yg buad aku nak cabai2 jaa mulut depa ..
awat salah kaa aku suka pink ? aku obses pink pon tak dak la aku pi pakai baju pink sluaq pon pink -..-
kalau lagu tue aku pon malu nak pakai . huh
mmg aku ni pantang nampak bnde kaler pink , tp bnde yg lawa2 jela ,
xde la lau jamban pink pon aku nak suka -..-"
tu tahap kritikal dah tu leh masuk tnjung rambutan .
ok ! aku taw aku kuad membajet cun kat fb bagai . biaq p lah ..
tu pesbuk aku noh .. bkn pesbuk hangpa .. kui3
aku taw aku xsecantik hangpa . sbb aku ni jenih yg sgt2 la simple ..
xde ler tiap kali nk kluaq nak tempek bedak lipstik bagai ..
tu buad aku jadi lambat jaa nak kluaq ..
#pulak ! lari topik -..-"
ok lah ! malas beletiaq pnjang2 .. nanti hangpa bosan plak dah .. huhu
k bai :)

# opsss lupa nak habaq : lawa dak belog aku nih ? saja tukaq header & background :D
muka di tepi membajet cun sila kata cun ! >_<


No comments:

Post a Comment