Tuesday 4 September 2012

anak buah baru !




punyer la berabad aku tunggu nak update entry baru , jenuh giler 
sbbnye blog aku nih buat hal pulak dah .. haish  babap satgi baru taw .. hahaha
hari ni aku nak update pasal anak buah baru ! hahaha ...
pada 22 ogos 2012 baby nurul liyana telah dilahirkan , heeee
dan termaktub la jadi rakyat perak ! huhu ade ke ayt cm tu ? adeh 
so bermakna aku bertambah la anak buah , ayh aku plak bertambah ler cucu plak ...
hahaha ... makin pening la bapak aku ngn kerenah cucu ll die nnt .. hahaha
2 pompuan 1 laki .. hehehehe ... ~! kecik ll dah jadi kegilaan gadis ll
aduhai .. jenuh ler besor nnt .. huhuhuhuh
now baby yana aku xberani nk pegang .. huhuk , kecik sgt tkot den ..
xpe ll nnt yana dah dah 3 bulan mak su dokong yana ekh ..
hehehee ... teruk nye maksu ko ni .. hahahaha
redha yea yana .. huhuk , yg penting yana jgn selalu nges taw 
kang maksu gigit bru taw .. hahaha bising sgt mulut yer tu .. huhu


ok ll , bab lain plak .. hahaha xcelly aku pelik benor ni
sbb npe la group **** tersebut xapp aku ekh ?
buwuk sgt ke blog aku ? adui .... aku just nak share something jer ..
bkn nak cari gaduh pon ... xpela g add group len jela :(
sedih ! ok bai :)

No comments:

Post a Comment