Friday, 28 September 2012

dugaan jer



firstly ! maaf yer sbb selalu sgt malas nak update entry baru .. hehek 
bese la org busy an .. hehehe
xcelly aku rajen rini nak apdate mcm2 , so entry ni kira nye mcm nasi campur la
sbb dah mcm2 citer aku citer dlm ni .. hehehehe
sbnrnye skrg ni kesihatan aku mmg terganggu gler2 lah kan ,
sakit itu la ini la .. huh mcm2 ..
paling xlalu tue sakit perot sal ape tah , tbe2 cirit birit terus .. huaaaaaaaaaaaaaa
nak tidoq lame2 pon xbleh dh , xselesa woo ..
now aku ade kat manjung , bese la bila dh balik manjung ni opkos la tdo pon xselesa ,
tetiap mlm je msti anak akak aku duk meraung jer ! ish !
pastu pepagi laki die plak bising bagai .. adui mmg xtenteram lah kn !
kt k.k jer la bleh nk tdoq nyenyak pon .. tp skg ni mcm2 masalah dh sal rumah k.k tuh ! fuck -.-"
kalau dah belah tu , buat cara dh belah ! xpyh nak sebok duk mah tue balik  ... i hate u damn much !
ok bai :(

No comments:

Post a Comment