Monday, 17 September 2012

holiday :)


err .. tataw nk buad mukadimah mcm mner -..-
errr ... aku fail bab nk mula kn kata2 yg xindah ni :P
ok sejak dua tiga menjak yg aku xhapdate blog ni ,
aku pi bercuti #balik kampung je -.-
kampung aku tue kt pulau pinang , 
aku pi penang pon sbb boyfie aku nk pi shoping moping kt sana ,
aku plak sbb nk tunaikn jnji aku pda bpak aku .. huhuhu
ok ! sepanjang aku kt sana mmg sgt2 syok , dan ade yg xsyok giler .
huh .. aku n boyfie aku pi shoping kt gurney plaza 
mmg rambang mata okeh :D
pas shoping2 terus berambus balik rumah bpk aku ler .
aku pi sana selama 3hari 2mlm shja .. huhu
walaupon hari malaysia boyfie aku tetap gak ade kelas .
xdpt ler nk rht2 ...
pas blik dr penang kami shoot p ipoh nk pi spa :)
# ngada2 aku nih nak p spa bagai 
huhuhu .. pas p spa tue kami buad keje gila pi shoot manjung mlm tue gak :P
hihihihi ... saja ngada2 lgi ..
smpai jer mnjung siap boleh lepak2 lgi .. huhu
baru teringat nk balik rumah .. -..-"
pgi seterusnya siap2 packing brg shoot plak kuala kangsar ..
so bermula la rutin hrian sprti biasa :)
hri ni , bru rajen nk hapdate sbb smlm demam pns :'( sob sob
skg alhamdulillah dh sehat ...
bila dh sehat kne la gigih bsuh baju bajan yg mcm gunung tue ..
huhu .. redha aje lah :)
ok bai


#ok ! aku peminat hello kitty :)

No comments:

Post a Comment