Saturday 29 September 2012

please ! understand me ~


okay ! salam dah diberi , entah entry ke berapa utk hari ni pon tataw :(
hati aku ni kata better aku luahkan rasa aku kat sini kn ?
kalau lam aku boleh buat muka cam budak atas ni dah lama aku buat :((
aku buad entry ni sbb hati aku ni sumpah dah xbleh nak tahan !
nak tawu xleh tahan dari ape ? xthan dengan kerenah manusia !!
demi allah aku sedih sgt ! mata ni dah xdpt nak tahan air mata yg nak kluar nih ..
smbil aku taip entry ni pon aku menangis :'(
aku dh xtawu nak ngadu kat sape , aku bkn jenis menangis dpn org .
aku akan duduk sendirian menangis dalam diam .. tanpa suara .
sbb aku xnak sesiapa pon dgr aku sedih !
aku sedih sbb setiap kali aku ckp kat encik bam bam yg aku ase nk mengunyah ,
mesti dia kata perot jenis ape bagai , pastu ckp xkn kat rumah xde ape2 ..
seriusly ! xde ape pon . hanya allah je yg tahu hidup aku mcm mne ...
selama mana org kenal aku pon die tetap xkn pernah memahami situasi & kehidupan aku .
aku xsalah kn die , tp perlu ke die ckp mcm tu kata aku ? ataw aku yg sensitif ?
aku akui mmg aku sgt2 sensitif ! aku just ckp yg aku nk mengunyah !
bkn bererti aku lapar ! aku tawu aku byk susah kn hidup bam bam :(
smpai bam bam sggup ckp kat aku mcm tu kn . xpela , ape pon die ckp biar aku simpan dalam2 .
now die tnye aku nk mkn ape ? ok jujur aku kata aku dah XNAK pon makan dr duit bam bam !
langsung xjaga hati aku nih yg sakit !  ok bai ~

p/s : aku ade ckp aku xdesak dah nak kwen awal dengan encik bam bam ! 
(tu pon pasal die kata aku desak) aku kata aku serah segalanya pada allah ,
kalau ade jodoh kawen la , kalau xde redha ..
jodoh tu rasia allah :')

#kalau bam bam baca ! ubah la diri tue , sblom org lain yg berubah arah !!!



No comments:

Post a Comment